Handhaving regels en de reactie daarop

Mijn garagehouder hier in Nicaragua, waar ik mijn auto laat repareren is een oostenrijker en net als ik allochtoon in dit land. Hij had voor de nacht een bewaker voor zijn werkplaats en ook eentje voor overdag. Die van overdag heeft hij nu niet meer; hij vertelde me dat de bewaker voor overdag alleen maar ellende veroorzaakte. Allerlei types begonnen tegen hem aan te ouwehoeren met als gevolg ruzies en zo. Hij heeft die van overdag ontslagen en nu is het overdag heel rustig bij zijn garage.

Ik vind het heel lekker rustig tegenwoordig op het VKblog, nu GJB op vakantie is. Dus we kunnen het echt wel.

Dit bericht werd geplaatst in metabloggen. Bookmark de permalink .

6 reacties op Handhaving regels en de reactie daarop

  1. Theodora zegt:

    dat het hier zo lekker rustig is, ligt niet aan het feit dat GJB op vakantie is. Er zijn een hoop bloggers op vakantie.

  2. evy zegt:

    @ carazo
    Dat valt me ook op. Geen controversiele thema’s meer hier. Dus ook rustige reacties. Ik denk dat Theodora gelijk heeft.

  3. coming soon zegt:

    Leren lopen gaat met vallen en opstaan.
    Leren lopen gaat nog beter als Pappa/Mamma het handje loslaat.
    Helemaal mee eens carazo.

  4. Theodora zegt:

    coming soon,
    ik kan me herinneren dat je de redactie ging waarschuwen omdat je vanwege je naam vergeleken werd met een Thaise hoer. Ga je de hulp van de redactie niet meer vragen? Met andere woorden, kan je inmiddels kan lopen?

  5. Theodora zegt:

    herstel: kan je inmiddels lopen?

  6. marlis zegt:

    zozo, wat een rust hier. Op Theodora na dan.

Geef een reactie

