je zegeningen

je moet ze tellen zo nu en dan. Rondom ons centrale park zijn aktiviteiten gepland, vanavond even kijken, dus parkeren ergens bij het park was uitgesloten. De eerste plek die ik vond was voor mijn favourite bouwmaterialenhandel La Tuerca van mevrouw P. Fantastisch, voor het eerst van mijn leven kan ik parkeren bij mijn favourite bouwmaterialenhandel, en ik hoef er geeneens te zijn! Dankzij de succesvolle verplaatsing van de informele markt  naar de nieuwe markthallen. De kerk is bijna klaar met het vervangen van het roestige hekwerk rondom de kerk, het wordt heel mooi. Iets heel anders, soms schrijf je in je boosheid iets op waar je ’s nachts wakker van wordt. Goed dat ik het eerst liet lezen alvorens het de wereld in te sturen. Iets anders, mijn buren die eerst naast mij woonden, wonen al zeker twee maanden acht kilometer verderop en heuvel af. Toch komen ze regelmatig langs, ongeveer een keer per week. We hebben samen een plan, ze proberen weer dichterbij te wonen, ik help bij de financiering, ja ik reken ook rente, ik denk dat het gaat lukken. Dan bloeit ook nog de espadilla op mijn terrein, bij het vallen van de nacht geuren de bloemen, denk aan kogelronde uitgewerkte pinpongballetjes, zoals ik nauwelijks kan beschrijven. Gewoonlijk loop ik in tien minuten naar ons centrale park, nu treuzel ik tien minuten lang om in de hemelse sferen te blijven.

Vijf, hoezo vijf? Nou, ik tel er vijf!

Dit bericht werd geplaatst in straatbeeld. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

