mannen

drogen zich niet goed af, zei mijn vriendin heel langgeleden. Ik weet niet meer hoe ik toen reageerde, zeer waarschijnlijk iets in de trant van ut zal best. In elk geval heb ik van haar conclusie geen levenstaak gemaakt in de zin van daar moet ik toch iets aan doen: ofwel aan haar conclusie of toch eens langer kontakt zoeken met de handdoek. Wel is haar opmerling mij bijgebleven.

Pas viel het me op dat ik allerlei dingen tegelijk wil doen, mijn mouwen van mijn overhemd opstropen en mijn veters strikken, en dat lukt niet en dat irriteert me. Dan probeer ik andere kombinaties, een riem in mijn broek steken en tegelijkertijd de knoopjes van mij overhemd hoe heet dat, rijgen? Ook dat gaat heel moeilijk samen. Een smsje openen en mijn veters strikken gaat ook al niet samen.

Ongeduld, ik kom op de term ongeduld, geen tijd nemen voor terugkerende eenvoudige handelingen, terwijl het toch heel mooi is om goed afgedroogd een vrijpartij opnieuw te beginnen

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

