overlevering

ze zit bij mij op schoot als ik twintig paginaas van een artikel print op een deskjetprinter, ze weet niet hoe ze het heeft, haar ogen schieten van de invoer naar de uitvoer waar met snelle schokjes een vel papier tevoorschijnt komt. Ze vindt dat ze te dicht bij het gevaarlijke apparaat zit en springt van mijn schoot. Ook omdat ze nog niet heeft uitgemaakt hoe ze dit beest kan kaltstellen.

Voor de tweede serie bekijkt ze het monster ongeveer op ooghoogte, komt zelfs zo dichtbij zodat ik vrees voor mijn geprinte paginaas.  Maar gelukkig, tot pagina twintig weet ze zich in te houden. Ik weet zeker dat haar voorouders ook nieuwsgierig hebben gekeken naar de bouw van de piramides door de Azteken. Toch is blijkbaar de ontwikkeling te snel gegaan naar de deskjetprinter.

Haar waarneming is dermate nauwkeurig en objectief dat ik zeker weet dat ze over twee maanden nonchalant met haar rechterpootje de uitknop beroert zonder haar vlijmscherpe nageltjes aan te spreken.

Dit bericht werd geplaatst in straatbeeld. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

