sapper de flap…

voor mijn schoonzus is drol een koosnaampje. Die Opstelten, die al op zijn zesentwintigste jaar burgemeester was, ongeveer in de tijd van Swiebertje, burgemeester van een aantal hunebedden, dus nooit een vak geleerd, kan een punt maken:

‘ik ben al weg, dus ik zeg het maar achteraf, ja ik heb opdracht gegeven om het bonnetje niet te vinden, dat wil zeggen ik heb er niet op aangedrongen om het bonnetje wél te vinden, dat wil zeggen ik heb mijn dienaren die het bonnetje dreigden te vinden niet persé voorgedragen voor een extra premie, dat wil zeggen ik heb mijn pitbulls op het ministerie wel voorgedragen voor een extra premie, maar omdat ik nu toch al weg ben kan ik het werk van de commissie Oosting makkelijker maken met maar een paar woorden, dat scheelt tijd, belastinggeld, dat scheelt vertrouwen in onze nederlandse vorm van democratie:

ja, ik was het!´

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

