genereus

naast me zitten twee heren en een dame. De heer met de rug naar me toe kan de verloofde zijn van de dame. De dame kan me recht aankijken zonder haar hoofd te bewegen en dat doet ze ook af en toe; ik geef toe dat ik ook haar bewonder. De tweede heer gaat even naar de plee en ook dan heb ik oogkontakt met haar.

Ze stappen op, voor mij het moment om mogelijk de juiste konklusies te trekken.

Nu heeft ze een bril op, best mooi, maar misschien heeft zij mij dus nog niet eerder gezien.

Haar potentiele verloofde, de eerste heer, kijk ik nog steeds op de rug, hij heeft een mooi figuur. Dan, al weglopend draait hij zich om en steekt zijn hand in de lucht en neemt uitbundig afscheid van mij alsof we elkaar al jaren kennen. Ik zwaai -enigszins verlaat- enthousiast terug.

Hij heeft een mooi gezicht en ik heb grote bewondering voor zijn aktie

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op genereus

  1. A. Dapie zegt:

    apart, dan heb je wel heel erg opvallend zitten kijken en de bril van mevrouw was dus geen leesbril

  2. scherpe observaties van jouw kant: geen leesbril, dus bril voor op afstand, toen ze aan haar tafeltje zat had ze de bril niet op, dus waarschijnlijk heeft ze me nog nooit gezien…..

  3. @A.Dapie: ze heeft vast een goede neus…

  4. Appelvrouw zegt:

    Een spannend idee dat ze je misschien nooit heeft gezien.
    Maar pas altijd op met vrouwen die de bril naast zich neerleggen.
    Want dan rijst de vraag op: waarom had ze haar bril af terwijl ze tegenover haar verloofde zat.
    Wilde ze hem niet zien? Is het ijdelheid of een manier haar verloofde van de wijs te brengen: slecht ziend op afstand dus vrij uit verder kunnen kijken (dan het neusje van haar verloofde lang is).
    Of wilde ze haar verloofde verleiden door naar een ander te kijken en zijn mannelijkheid te prikkelen. Of prikkelde jij haar.

  5. ja Appelvrouw, dat zijn de mooie spannende vragen,……dank!

Geef een reactie

