allerzielen

2 november, dag van de overleden personen, het is maandag en dan zijn de meeste restaurants dicht. Greenhouse is altijd open op maandag, dus daar zat ik, helemaal vol, maar geen klein bier alléén litersflessen, dus ik was gauw weer weg.

Nu zit ik buiten aan de Panamericana, een fritanga, hier kan ik mijn overleden ouders slechts verdrinken met vruchtendranken zoals cacao, guanabana en thee de limon. Ik kies voor cacao, hetgeen in de oorspronkelijke taal bitter water betekent, vind ik wel lekker en het maakt mijn gedachten niet bitter, ook omdat men hier de cacao met teveel suiker bereidt en dat is jammer.

Dit bericht werd geplaatst in straatbeeld, Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

