een ander land (1)

ik had een kamer geregeld vlakbij het vliegveld, er ging veel mis maar toch was ik om 18.00 in mijn gereserveerde  kamer. Moest de volgende dag , om 03.00 am met de taxi weer naar het vliegveld, dus ik ging vroeg mijn bed in.

Om tien voor drie in de nacht ging ik op zoek naar mijn vooraf geregelde taxi naar het vliegveld. In het halletje van mijn casa particular trof ik een russisch paartje, hij behoorlijk aangeschoten, zij minder maar zij bood mij wel zeer gastvrij een biertje aan.

Hij wilde weten waar ik vandaan kwam, ik noemde Holanda, hij herhaalde iets van Gelondche maar maakte heel duidelijk dat hij mij heel goed had verstaan met een overtuigende serie van voetballers, van Basten , van Bronckhorst, Heytinga, van Persie, van der Vaaart, van der Sar.

Guus Hiddink en van Gaal noemde hij ook in een te hoog volume. Vond ik niet erg want mijn bestelde taxi stond inmiddels voor maar ik kon het huis nog niet uit omdat mijn huisbaas nog niet wakker was geworden en het huis was goed voorzien van sloten.  Ik vroeg mijn taxichauffeur op de huisbel te drukken en dat hielp.

Ik rekende af en nam afscheid van mijn russische vrienden

Dit bericht werd geplaatst in straatbeeld. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

