Madonna

in een ver verleden werd ik mateloos geïntrigeerd door haar, Madonna look-a-like die zondagsmorgens heel vroeg te bewonderen was in het jongerencafé de Eland. Voor mijn voetbalwedstrijd van die dag was mijn beslissing om weer nachtrust te missen niet erg rationeel, maar inspiratie door Muze zelf of haar kloon kan ook helpen voor een goed wedstrijdresultaat.

Zij droeg een tamelijk grof katholiek kruis om haar heel schone hals en daarom vergaf ik het haar en tegelijkertijd Madonna.

In één van mijn betere stukjes over ontwikkelingwerk, “het recht om hulp te weigeren en het recht om hulp te weigeren” beschrijf ik het belang van de duurzaamheid van je boodschap danwel projekt. En het is daarom dat ik nog steeds fan ben van Madonna.

Ik heb haar look-a- like al dertig jaar niet meer gezien, maar weet zeker dat ze haar naam alle eer aan doet; ik hou van jou

Dit bericht werd geplaatst in levenskunst. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

