aan de leestafel

Zij is achtenzeventig en van adel, barones schat ik. Ze vraagt de ober ook die andere landelijke krant te brengen maar het is wel een dwingend verzoek. Ze steekt weliswaar haar vinger op als een lagere schoolkind maar haar vinger wijst niet richting de hemel maar priemt in de richting van de ober himself.

De jonge ober, wellicht ook onwetend  mbt de gebarentaal van een barones begrijpt de ernst van haar vraag en bedient haar zonder blikken of blozen, hij doet zijn werk

Dit bericht werd geplaatst in straatbeeld. Bookmark de permalink .

4 reacties op aan de leestafel

  1. Anja zegt:

    He Jan, zit je nog in Jinotepe? Daar vlieg ik morgen naar toe met de Volcano Challenge.
    Misschien zie ik je nog? Anja Kruizinga

  2. aha, even gegoogled, jullie gaan naar Casa Padre Wasson, ik weet nog niet waar dat is, wanneer zijn jullie daar, zaterdagavond 22 november in de avond? Want veel vluchten landen rond 20.00 in Managua.

  3. @Anja, ik heb inmiddels het telefoonnummer van de direkteur Collin L. van de casa padre Wasson, jullie komen ongeveer 22.00 aan, ik weet waar het huis van de padre staat, een stuk buiten Jinotepe, de portier van het complex heeft mijn telefoonnummer

Geef een reactie

