prioriteiten in het dagelijks leven

daar krijg je een indruk van als je het leven weer oppakt nadat je lang weg was van je eigen plek. Bij het weggaan had ik de koelkast leeggemaakt, het gasstel en watersysteem, de tv en pc ontkoppeld.

Ik kwam zaterdag laat aan, werd door vrienden van het vliegveld gehaald, het ontvangstkomitee bestond verder uit mijn nachtwaker, mijn buren en hun kinderen. Dit had ik goed voorzien want wat lekkers al mooi ingepakt in mijn koffer. Verder

-installeer ik het watersysteem, opdat ik de plee kan doortrekken

-inspekteer ik mijn bed op klein ongedierte

-verbind anderdaags de gasfles met mijn gasstel voor mijn koffie

-zet de ramen open

-probeer de tv, werkte maar wellicht geen Nederland-Letland live vandaag

-bandencheck van mijn twee fietsen

-onderzoek boekenkast op papiervretende mieren

-rechthangen van een schilderij

-check of mijn nieuwe fietscomputer velo 9 past op de houder van mijn oude velo 8

-rechthangen van een ander schilderijtje

-check email, maar mijn machine werkt niet of ik ben mijn wachtwoord vergeten

-bezoek aan mijn compagnon

-check email in een cybercafee

-ontbijten in een pizzeria, maar het is al lunchtijd

-boodschappen doen voor later vandaag

Dit bericht werd geplaatst in straatbeeld. Bookmark de permalink .

5 reacties op prioriteiten in het dagelijks leven

  1. Stefania zegt:

    Je bent weer thuis. Gefeliciteerd. Gaat het goed?

  2. Simen Vrederat zegt:

    En op volgorde van importantie ?
    Ben nieuwsgierig naar het schilderij.

  3. Anoniem zegt:

    Jan , het is fijn dat je je leven weer goed kunt oppakken na je operatie. En ja, dat
    zal wel gepaard gaan met wat hindernissen….

    • @nn:….. gepaard met hindernissen inderdaad, maar welke los je het eerst op, dat was vooral mijn vraag. Door simpel eea te verslaan wat er gebeurde krijg ik een indruk. Overigens is het leven een aaneenschakeling van het oplossen van probleemjes en ik vind dat wel leuk

Geef een reactie

