de biografie van Steve Jobs

kreeg ik kado met de toevoeging dat ik wel een beetje op hem lijk.

Dat is een enigszins verkeerde tekst, in dit specifieke geval moet je dus zeggen dat Steve Jobs wel op mij lijkt. Hoe dan ook, ik was wel uit het lood geslagen en daarom erg gemotiveerd de biografie van ruim zevenhonderd paginaas helemaal uit te lezen.

Zeer intrigerend het boek maar die overeenkomsten, ja ze zullen er wel zijn maar de verschillen zijn groter denk ik, en de vraag is of ik daar rouwig om ben.

Geheel los daarvan vind ik dat Steve Jobs andere mensen tot grote prestaties wist te verleiden, sterker hij dwong ze tot grote prestaties. Op welke wijze -naast zijn intelligentie-hij dat klaar speelt snap ik nog niet helemaal. Vooralsnog lijkt hij niet op mij.

Dit bericht werd geplaatst in straatbeeld. Bookmark de permalink .

2 reacties op de biografie van Steve Jobs

  1. Stefania zegt:

    Ik denk dat het maar goed is dat je niet op hem lijkt. Als ik tenminste de verhalen moet geloven over zijn tamelijk vervelende karakter.

  2. inderdaad Stefania, een aantal keren riep ik -alta voz- : wat een hork!

Geef een reactie

