wellevendheid ofzo

ik heb geen webcam, maar wel de behoefte om me te scheren voordat ik een telefoontje pleeg met iemand die ik erg graag mag.

Zo iemand zou ik ook niet zonder kleren bellen, tenzij we heel intiem zijn, dan weer wel en  op liefst de meest onchristelijke uren, maar daarover heb ik het niet dit keer en ook niet een andere keer.

Afgelopen maandag verraste een vrouw mij met de vraag of ik haar compagnon wilde worden. Ik hield de boot af maar beloofde haar woensdag te antwoorden. Ik belde haar woensdagmorgen om een afspraak te maken voor mijn antwoord.

maar eerst poetste ik mijn schoenen…

 

Dit bericht werd geplaatst in liefde, straatbeeld. Bookmark de permalink .

4 reacties op wellevendheid ofzo

  1. Stefania zegt:

    Compagnon? Als in partner voor het leven of zakelijk?

    • dank Stefania, ik geef toe dat je het ook kan lezen als ‘in partner voor het leven’, maar dan had ik er nu nog niet over geschreven naar jullie denk ik, of wel maar dan in mooiere termen. Anderzijds: misschien is de titel wel juist, en moet ik er achter zien te komen wat ‘ofzo’ betekent

  2. Wllm Kalb zegt:

    “Ik hield de boot af maar beloofde haar woensdag te antwoorden. ” Kan dat tegelijk? ik zou zeggen, ik hield de boot aan.

Geef een reactie

