Li Na hopelijk tegen Radwanska

ik ben wielrenner maar heb weinig interesse in het dames-wielrennen, ook het dames-schaatsen vind ik net zo oninteressant als het heren-schaatsen omdat je pas bij de tijden genoteerd aan de finisch van de 1500 meter weet of het ging om het heren – danwel om het dames-schaatsen.

ik ben, door een toeval, geen volleyballer, maar ik vind het damesvolleybal erg mooi om te zien en ik mag het herenvolleybal ook wel.

bij het tennis gaan alle remmen los, ik vind het mooi om te zien. De heren zowel als de dames strijden op twee fronten: hoe zie ik eruit en hoe goed tennis ik.

ik ben geen tennisser, maar vind het dus wel een erg mooie sport om te zien, vooral omdat er op meerdere fronten wordt gestreden.

Li Na won in mijn ogen terecht van Bouchard omdat ze sneller, meer ad-rem dan Bouchard is. Hulde voor Bouchard dat ze dat laat gebeuren voor de alles registrerende tv-cameraas.

een paar dagen geleden zag ik voor het eerst Radwanska, wat een sjagrijn dacht ik meteen. Gisteren was dat niet over, maar ze speelde overtuigend en zij liet zich niet van de wijs brengen door de eisen die het tournooi aan haar stelt, ik mag dat wel.

nu, op dit moment speelt Cibulkova tegen Radswanska om een plek in de finale, ik ben voor Radswanska opdat ze met en tegen Li Na een mooie finale gaat spelen, alle mode-eisen achter zich latend

Dit bericht werd geplaatst in straatbeeld. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

