vanwege Maravilla (5)

Maravilla, ik schat hem 35 jaar,  is zijn nick-name, is Costaricaan, heeft een fietswinkel in Alajuela CR en kent al heel lang onze ploegleider Omar. Ik heb een tijdje gedacht dat Maravilla gay is maar ik las pas in de krant dat er in de wielerwereld geen gays zijn dus ik heb mijn mening herzien.

Omar, onze ploegleider heeft dit jaar twee ploegen:

1) restaurant Verdi, met vijf renners, drie Ticoos waaronder Maravilla, verder Gabriel en David en twee Nicaas:  broer N. en  broer T.

2) Pollo Estrella: met vijf nicaas: Manuel, Omar, Sergio, Jorge Luis en Jairo.

In de eerste etappe kwam Maravilla ten val, was een half uur buiten bewustzijn doch stapte de tweede etappe weer vrolijk op de fiets: ik vond dat niet zo’ n goed idee maar ik heb het nog niet voor het zeggen in de ploeg Verdi. Maravilla is vooral op het vlakke zeer sterk, heeft veel ervaring en zou dat nog meer moeten overdragen op de jonkies.

Heeft een zeer goeie babbel voor het geval dat hij een etappe wint, om die reden krijgt Manuel die veel sterker is dan Maravilla, van mij de opdracht in de remmen te knijpen als Maravilla ook kan winnen.

Dit bericht werd geplaatst in straatbeeld. Bookmark de permalink .

2 reacties op vanwege Maravilla (5)

  1. Stefania zegt:

    Wat betreft dat gay, volgens mij was dat Gijp die het over voetballers had.

Geef een reactie

