vanwege Sergio (4)

twee jaar geleden imponeerde hij me in de voorlaatste etappe berg-op, dit jaar is hij minder. Maar zeer coöperatief en hij kan heel veel fietsen op mijn dak zetten: tien

Hij is super-nica, bij de startplaats in Masaya vroeg hij me of ik zijn vrouw en dochter een lift wilde geven over vijftig meter. Die vijftig meter wandelen zou haar ook niet helpen, daar is een regelmatige wandeling van tien kilometer voor nodig om de kilootjes kwijt te raken. Na die vijftig meter lift vertelde ik haar dat ze maar beter weer kan uitstappen, dan kan ik de spullen op zijn plek zetten voor de etappe van vandaag. Dat was misschien niet het meest taktische advies.

Christian, één van onze renners twee jaar geleden, maar nu commissaris bij de nationale wielerfederatie, kwam even later bij mijn bolide vragen om een drankje voor de dochter van Sergio, gelukkig hadden we dat voor Christian.

Het systeem is ongeveer zo dat iemand demonstratief in de openbaarheid wil aantonen dat ie erg close met jou is. Ik kan daar nog niet goed tegen

Dit bericht werd geplaatst in straatbeeld. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

