live

de ritme-sectie Rolando en Humberto ken ik al jaren, maar de vier op de eerste rij: toetsenist1, trompettist2, zanger1 en zanger2 lijken broers maar ik zie en hoor ze voor het eerst.

Geheel los van mijn afwijking dat ik alle live-muziek mooi vind -nou ja, moedig in elk geval- is deze eerste rij T1T2Z1Z2 een ware belevenis.

Latijns-Amerika is onovertroffen als het om ritme gaat en als dan de jonge toetsenist strak geschoren wordt door de syncopen van zijn oudere broer de trompettist, dan weet je niet wat je hoort. Ik weet dat dus wel, maar ik kan dat niet overbrengen, bedoel ik. Daar komt bij dat de trompettist bewust is van zijn volume en hij zoekt daarom steeds waar nodig de afstand tot de microfoon, ik ben onder de indruk

De dame achter de rum-bar imponeert zonder geluid te maken en dat is jammer

Dit bericht werd geplaatst in straatbeeld. Bookmark de permalink .

Een reactie op live

  1. Johan zegt:

    Latijns-Amerikaanse muziek swingt in elk geval altijd.

Geef een reactie

