opzeggen

kan ik wat voor u doen? Ben ik hier bij de skg. Protestante Gemeente? Ik leg de nadruk op skg, in vragende vorm. Ja, skg is de bank van de prot. gemeente

Ik wil graag  het lidmaatschap danwel donateurschap met automatische afschrijving opzeggen, die van mijn moeder want zij is overleden.

aha, maar dat gaat automatisch….

o, maar hoe komt u te weten dat mijn moeder is overleden?

Wij schrijven haar uit en dan stopt automatisch het innen van de jaarlijkse  kerkelijke bijdrage

Maar mijn vraag was hoe de informatie van het overlijden van mijn moeder tot u komt

Dat gaat vanzelf, als er een kerkelijke uitvaart was, dus dat een dominee de uitvaart leidde dan -ik interrumpeer haar: dat was niet het geval, ze lijkt het niet te horen- dan komt dat vanzelf in orde en anders krijgen we de gegevens van de gemeente maar dat kan lang duren, of we krijgen bericht van de familie

ik ben familie

Hoe heet zij? ik geef antwoord, ze gaat naar haar pc en vindt de naam van mijn moeder. Ter controle vraagt ze mij haar geboortedatum en vertelt me: nee we hadden het bericht nog niet doorgekregen, ik heb één en ander ingevoerd in het systeem, het enige wat ik mis is de datum van haar overlijden.

Kan ik een bevestiging krijgen van het uitschrijven en het intrekken van haar machtiging?

Dat is bij ons niet gebruikelijk want dat gaat allemaal vanzelf, maar als u daar op staat.

Ik zou het zeer op prijs stellen.

Dit bericht werd geplaatst in straatbeeld, Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op opzeggen

  1. Anoniem zegt:

    slim om hier om een bevestiging te vragen!

    • Anoniem zegt:

      ik heb iedereen een bevestiging gevraagd, iedereen vond dat ook normaal, deze club vond het minder normaal, waarschijnlijk verblind door hun zelfgekozen goddelijke opdracht

  2. lidy zegt:

    Gecondoleerd Jan met het verlies van je moeder.

Geef een reactie

