investeren is risico

nemen. Je kan ook liefdevol investeren maar dat wil nog niet zeggen dat het minder risicovol is.

‘k Heb al bijna drie jaar een oppasser maar ben steeds minder tevreden over hem. Zijn liefde voor de natuur, inclusief die voor zijn dertien kinderen bij Sonia, waardeer ik zeer. Zijn gebrek aan plannen voor de toekomst gaat me steeds meer tegen staan.

‘k Was van plan zijn huisje komend jaar drastisch te verbeteren maar mijn lust om dat te doen voor mezelf maar ook voor iemand die zelf niet investeert in zijn toekomst, is me vergaan. Tot voor kort had hij een goede relatie met de oppasser Jose Luis van het naburig terrein, ik ben heel goeie maatjes met de kinderen van Jose Luis en zijn echtgenote Carolina.

Ik neig er toe Jose Luis en Carolina te vragen of zij geen idee hebben over een echtpaar die mijn huidige oppasser kan vervangen.  In wie ik met plezier kan investeren door bijvoorbeeld het huisje drastisch op te knappen.

Dit bericht werd geplaatst in straatbeeld. Bookmark de permalink .

5 reacties op investeren is risico

  1. Ik mis iets denk ik. Waar moet zo iemand dan op passen ?

    • een terrein in een derdewereldland, ongeveer zo groot als een voetbalveld, waarop een huis staat, een huisje voor de oppasser ook, veel vruchtbomen. Ook toen er nog niks op het terrein stond, kon er toch iets ontvreemd worden, het bovenste laagje vruchtbare teelaarde

      • Ah, Nicaragua. Begrijp ik inmiddels
        Woon je daar nog ? Als ik vragen mag.
        Was me nooit opgevallen. Zo goed op de hoogte van de Nederlandse actualiteit.
        Of reis je heen en weer.

        Vriendelijke groet,
        Simen Vrederat

  2. hartelijk dank Simen voor je compliment, als je het goed vindt geef ik je mijn antwoord op je vragen via je e-mail

Geef een reactie

