Ab Klink is geen Papandreou

Ab Klink zijn analyse/voorspelling was perfect, Wilders zou in de rol van gedoger van het kabinetsbeleid vol op het orgel gaan!

dus er was een rol weggelegd in de nederlandse politiek voor Ab Klink

gaat ie zijn biezen pakken, is hij per ongeluk geen politicus, daar heb je dan als kiezer op gestemd, tel uit je winst

dan verkoopt Papandreou zijn ziel veel beter, ook hij wil desnoods wel een stapje opzij doen, maar dan moet de oppositie eerst even het accoord onderschrijven dat hij heeft afgedongen

Let op het verschil: Papandreou onderhandelt met de oppositie terwijl Ab Klink zijn bijltje er binnen het CDA bij neergooit, elf zetels zijn daarom nog overdreven veel zetels in de peiling

Dit bericht werd geplaatst in politiek, Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Ab Klink is geen Papandreou

  1. Stefania zegt:

    Ik begrijp de Grieken niet, hun reacties en hun leiding. Hoop alleen maar dat Spanje hun voorbeeld niet volgt.

    • Ik ken/begrijp ze ook nauwelijks Stefania, ‘k was nog nooit in Griekenland., ze hebben wel voor mekaar gekregen dat ik ze nu érg volg. De spanjaarden volg ik al sinds veel langer geleden, dat zou een geruststelling kunnen zijn. (Ik laat me even niet uit over de Italianen, je hebt ze in het noorden en in het zuiden)

  2. Fleur zegt:

    Ab Klink is geen Papandreou
    en
    Bleker geen Berlusconi,
    wat Jojanneke(pff die naam) ook beweert!!

Geef een reactie

