incognito

net voordat gisteren die agent op intelligente wijze ingreep ten behoeve van de wielrenners reed placa M303-144, de Gatorade-man, italiaan/mexicaan, met het vlaggetje van, zoals gebruikel;ijk voor mij.

Maar ik wond me daar niet over op. Irritant, ja dat is het woord, dat hij met zijn hoge karretje mijn uitzicht belemmert op het peleton. Maar ik wond me méér op over de particulieren die zich in onze stoet meldden. Dus scherp was ik wel. Dan laat placa M303-144 een gaatje vallen, ik passeer hem flux en voeg meteen weer in op de rechterrijbaan, waardoor hij even zijn gaspedaal moet loslaten.

Naast me barst Eddie in lachen uit, ik kijk hem vragend aan: dat is een jury-lid!

Nu begrijp ik iets beter waarom hij niet achter me wil rijden, ik belemmer ook zijn uitzicht met mijn hoge bolide. En hij heeft geen volgnummmer want incognito. Vandaar ook zijn vermomming als Gatorade-man, italiaan/mexicaan.

Maar zijn vermomming als foutparkeerder met placa M303-144 bij het startpodium van de proloog vind ik wel heel erg sterk.

 

Dit bericht werd geplaatst in straatbeeld. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

