ontmoeting acht

Ze heeft weinig textiel nodig om haar borsten te bedekken en dat vind ik mooi. Ik ben geen borstenman en als dat ook nog gepaard gaat met het effectief gebruik van des werelds grondstoffen als katoen, dan heb je mij gewonnen.
 
Ze heeft weinig oog voor mij en daar is ook geen enkele reden voor, haar vrijer is jong en goed gebouwd, praat wat weinig in vergelijking tot zij, en hij kijkt zo nu en dan vertwijfeld in de loze ruimte rechts van haar met een blik in de ogen van hoe kom ik hier uit.
 
Behalve dat ik graag zou willen weten waar hun conversatie over gaat, wil ik ook graag haar zien weglopen. Zij hebben eerder besteld dan ik dus ik kan eenvoudig rustig afwachten.
 
Ik reken af en zij rekenen ook af, dat wil zeggen hij rekent af met een creditcard. Op het moment dat hij de handtekening zet krijg ik een allesbetekende glimlach van haar. Het kost me geen moeite om één en ander te duiden.
 
Ze verlaten het pand en omdat ik aan het raam zit krijg ik als beloning nog een allervriendelijkste glimlach van haar terwijl ze met haar vrijer de nacht in loopt.

Dit bericht werd geplaatst in ontmoeting. Bookmark de permalink .

5 reacties op ontmoeting acht

  1. pacopainter zegt:

    Subtiel geschreven.Klasse

  2. lebonton zegt:

    en daarna een lied schrijven.
    hoe zou dat klinken?

  3. carazo zegt:

    @lebonton: ik ben ook benieuwd lebonton, maar daar moet ik iemand voor zoeken die het op muziek zet, wellicht een cumbia

  4. Starry Night zegt:

    Vooral wat je niet schrijft is hier mooi. Knap.

  5. petrus zegt:

    Beste Carazo,
    Je hebt in ieder geval ene hokje voor jezelf: geen borstenman.
    Als er muziek bij zou kunnen, dan beter op een Vallenato dan een Cumbia.
    teamotantosaludos

Geef een reactie

