Kroonprins zet land onder water

kopte het Rotterdams Dagblad. Ik schrok me een hoedje.
 
Vorige week riep ik op de nederladse ambassade in Nicaragua hoera/hoera/hoera zonder gewetensproblemen ter ere van heurs verjaardag en in de wetenschap dat de ingevlogen haring  reeds op de tafels is uitgestald en de Latijns-Amerikaanse serveester ook de gerookte paling weer op uiterst gulle wijze zal gaan uitdelen.
 
Vandaag nog werd me gevraagd of het waar is dat Nederland onder de zeespiegel ligt. Voor  één/derde antwoord ik dan altijd om zodoende ook onze niet-patserige landsaard te exporteren.
 
En is het zo dat jullie land op de zee veroveren? Ja, maar de zee is begonnen.

Vorige maand  bij een zaalvoetbaltoernooitje in de binnenlanden werd ons nederlandse zestal door de speaker metéén gekoppeld aan de ORANJE MACHINE.
 
Hele volksstammen van wie me de namen steeds ontschieten vragen me naar het welbevinden van Willy en René van de Kerkhof, Rob Rensenbrink en Michels.

En als ik ze op een rijtje zet: tulpen-molens-de deltawerken en het nederlandse voetbal, dan moet ik ook toegeven dat die laatste twee als vlaggeschip de meeste inhoud hebben.
 
Gaat onze Kroonprins land onder water zetten. Land onder water zetten!!!

Ik heb het geluk  dat in deze contreien de machtsopvolging via de bloedband niet erg in is. Hier telt eerder het aantal manschappen met wapens.
Ik heb het geluk ik hier officieel te boek sta als iemand met de nationaliteit van de republiek Holanda.
Ik heb het geluk dat ik ver van Argentinië woon want daar zou ik zeker de vraag krijgen of Pa Maxima toch een baantje als spindoctor heeft versierd: 1: Maxima: de nederlandse identiteit bestaat niet en 2: Kroonprins zet land onder water
 
Balkenende: ” DOE IETS, huur voor mijn part Kay van der Linden in maar zorg ervoor dat het koningshuis gewoon weer haar oude stiel oppakt, die van struikrover”

Dit bericht werd geplaatst in levenskunst. Bookmark de permalink .

2 reacties op Kroonprins zet land onder water

  1. carazo zegt:

    dank voor de link Rachel, maar hoe leg ik dit uit?

Geef een reactie

