"aan de Hamas en de el Aqsa"

Wat ik zou willen dat jullie de lezer in Winterswijk, Holanda en in Jinotepe, Nicaragua serieus nemen.

Er bestaat zoiets als internet.

Denken jullie nu echt dat het overtuigend overkomt als jullie allebei die aanslag opeisen in Israel?
 

De aanslag die het leven kostte van ik weet niet precies hoeveel mensen, maar als de auteur niet bekend is op wiens conto moet ik dan dat aantal schrijven?

Por favor, hou je onderlinge moordpartijen lekker voor je zelf of regel het zo dat jullie aanklacht binnen vierentwintig uur door de Verenigde Naties wordt erkend als legitiem.
 

En als je persee wilt dat ik mijn mening geef, bel dan net even voordat je die bom tot ontploffing brengt naar 00 505 532 04 62. Via Skype is het niet duur.  Of denk zelf na.

Dit bericht werd geplaatst in ratio. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

