het rotterdams dagblad

ik klik ook wel eens aan bij het rotterdams dagblad, voorheen een uitstekende krant en de site heeft altijd oog voor sport (Kuyt op de tribune bij Liverpool) , maar ook voor belangrijke zaken.

Zoals voor een dode  -voorheen dementerende-  man die op het dak van een bijgebouw van een ziekenhuis is gevonden, de directie meldt dat haar geen blaam treft. Dat kan heel erg juist zijn. Wat ik nog niet weet is of de snelheid van die konklusie te danken is aan de ziekenhuisdirectie of aan het dagblad zelf.
 
Maar de krant heeft tevens een ander belangrijk bericht: Koning Juan Carlos van Spanje valt uit tegen Hugo Chavez van Venezuela: ‘Hou jij je waffel eens dicht’

Dat vind ik nieuws, ik keek meteen of de Volkskrant van hetzelfde feit ook al kond doet. Ik heb nog niks kunnen vinden, 03.11 uur 11 november 07.

Dit bericht werd geplaatst in media. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

