Madrid: nieuwe ontwikkelingen in het heren-enkel

Damestennis vind ik wel mooi om te zien en te horen. Damesgolf ook. Wielrennen vind ik de mooiste sport, maar dameswielrennen daar vind ik weer niet veel aan. Damesvoetbal zie ik te weinig, maar ik heb al mijn twijfels. Volleybal, erg mooie sport.
 
‘k Viel gisteren in de wedstrijd Nalbandian tegen Nadal: let op er zijn nieuwe ontwikkelingen in het heren-enkelspel.
De ballenmeisjes gaan niet onverdienstelijk de strijd aan met de kanjers op de baan. De organisatie heeft een bevallige, eeneïige vierling gevonden, leuk aangekleed in een roze langbenige jurk, met een zwarte riem om de wespentaille die het rijke geheel accentueert; een leuke zwarte pet op de hoofdjes.
 
Laat ik het zo zeggen, voor Rene Scheffer is er helemaal niks veranderd, de lijnrechters, degelijk en serieus, hadden als vanouds een nauwkeurig oog voor het overschrijden van de schreef.
 
Maar ik werd toch behoorlijk afgeleid, ik viel halverwege in de wedstrijd maar kwam er maar niet echt in. Moest denken aan de ChristenUnie en Plasterk die toch weer een treedje geduikeld zijn en vroeg me meteen af: ‘gaan deze ballenmeisjes ook optreden bij de finales dames?’

Dit bericht werd geplaatst in sport. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

