slap gelul

Een tijdje geleden werd er op het VK-blog opgeroepen tot de derde feministische golf. Een man meldde zich aan, hij werd van harte verwelkomd op de nog op te richten barricades. Ik meen me te herinneren door Ina Dijstelberge.

Nu ben ik niet zo heel goed in de theorie, maar ik had tot dan toe begrepen dat een man per definitie geen feminist kan zijn. Maar wie weet zijn de tijden veranderd, Jos Brink is ook dood tenslotte.

Verscheen onlangs het gezellige verhaal “tot onze spijt” van Easywriter, een vrouw die er geen been in ziet om het werk van een paar leuke meiden in een klerenwinkel te vernaggelen. In geen velden of wegen is dan de feministische golf te bekennen, ook niet de derde

dat vind ik slap gelul

Dit bericht werd geplaatst in politiek. Bookmark de permalink .

6 reacties op slap gelul

  1. ceesincambodja zegt:

    Jan, leg jíj het dan eens uit?

  2. carazo zegt:

    ai Cees, wat vraag je me nu. Als je vrouw was zou ik een poging doen aan je verzoek te voldoen, maar ik kan -voor mezelf- nu dus ontsnappen

  3. rommert boonstra zegt:

    ik dacht dat we met de elfde feministische golf bezig waren, maar ik zal wel verkeerd geteld hebben.

  4. Manus zegt:

    Ik probeer al jaren gewoon als lustobject gezien te worden, maar niks, nakkes…..

  5. easywriter zegt:

    vernaggelen? hoezo?

  6. carazo zegt:

    @easywriter: daarmee doel ik op wat ik eerder ‘aan een dood paard trekken’ noemde op jouw blog. In het geval dat je de baan eigenlijk niet wil.
    dit blogje gaat vooral in op veel reageerders die wel in de gaten hebben dat je de baan eigenlijk niet wilt, maar zien er geen gebrek aan solidariteit in. Niet alleen gebrek aan solidariteit op het financiele vlak, dat noemde jezelf al: ‘moet een ander voor je werken’ maar ook op het vlak van de kwaliteit van de arbeid

Geef een reactie

