! ik heb NIKS om aan te trekken!!

Ze zet haar prachtige lippen in de pruilstand en gooit het topje dat ze vanochtend droeg met veel misbaar op het bed.
 
Ik schiet onbedaarlijk in de lach en haast me haar uit te leggen dat ze zojuist gevleugelde woorden heeft gesproken op een specifiek moment, zodat het erg grappig wordt.
Ze weet dat zelf al lang en lacht even hard mee

(ze kwam vanmorgen 06.10 uur aan in de hoofdstad na een busreis van 10 uur, werd met een mes in de zij gedwongen honderd meter buiten het busstation haar slanke aktentas af te geven waarin haar uitgelezen garderobe, waaronder haar pyama omdat ik dat had gevraagd, haar beauty-spulletjes, haar foto-album met unieke fotoos van o.a haar zoons, een kopie van het concept van haar scriptie, haar (mijn) mobieltje, haar 24 karaats gouden ketting van haar oma)

Dit bericht werd geplaatst in huishouden, liefde, veiligheid. Bookmark de permalink .

2 reacties op ! ik heb NIKS om aan te trekken!!

  1. @rend zegt:

    Ja, dat is wel heel letterlijk niks om aan te trekken.
    Dat van die fotoos en de ketting van oma zal ze wel heel erg vinden…

  2. carazo zegt:

    @@rend: helemaal juist opgemerkt @rend, vooral die ketting

Geef een reactie

