(vijf) ontmoeting

Ze is vast wanhopig.
Ze vraagt of ik morgen om één uur in de mensa kan zijn, want ze moet me spreken.
Ik stem toe omdat ik haar erg mooi vind. Ik denk ook dat het uit is met Peter en dat ze daarom een andere inkomstenbron nodig heeft, maar dat schrikt me niet af. Soms val ik mezelf tegen. En soms is mijn eerste idee gewoon fout.

Peter is een Noord-Amerikaan, wel een leuke maar ook een leuke Noord-Amerikaan loopt eeuwig en altijd rond met zo’n  flesje zuiver drinkwater.
Dat is te weinig reden om te twijfelen aan zijn verstandelijke vermogens, maar het helpt wel.
Wat ook leuk is aan Peter is dat hij zijn zoontje bij haar blijft opzoeken en uit wandelen neemt.

De volgende dag besteed ik iets meer aandacht aan m’n voorkomen als ik ga lunchen, ik vergeet Evelien Tonkens en ben als een duitser punctual op tijd in de mensa.
Ze komt niet en ook niet later.
De volgende dag verontschuldigt ze zich.
Het is al goed

Dit bericht werd geplaatst in ontmoeting. Bookmark de permalink .

5 reacties op (vijf) ontmoeting

  1. lidy zegt:

    Nee, vind ik niet leuk voor je!… Ze mag dan mooi zijn maar hier klopt niks van. Zo iets kan ik werkelijk niet uitstaan!…

  2. carazo zegt:

    als iemand een afspraak met mij niet nakomt, zegt hij of zij dat zijn of haar tijd meer waard is dan de mijne. Dat pik ik niet van mijn buurman, niet van de koningin en ook niet van fidel castro. En toch zijn er gevallen waarbij ik minder boos ben, maar jij helpt me weer op het rechte pad.

  3. Starry Night zegt:

    Niet goed. Helemaal niet goed. Waaruit maar weer blijkt: lelijke mensen zijn aardiger.

  4. carazo zegt:

    @Starry Night: ik kan er dus gewoon niks aan doen. Maar nu serieus: ik heb zinnen verzetten in het echt gezien, voorzichtig met generaliseren Starry N.!

  5. SN zegt:

    Haha, je hebt gelijk. Ik zie dat ik de knipoog vergeten was, want ik ken genoeg hele mooie én aardige mensen (zoals Zinnen, weet ook ik toevallig;-)). En ik ken hele onaardige lelijke mensen. Ik vertel niet onder welke categorie ik val…

Geef een reactie

