"papa", ontmoeting (vijf)

Ze is een plaatje, twee jaar, energiek, intelligent en zeer ondernemend

-vindt het leuk om de kleine miertjes op m’n tegelvloer met haar hagelwitte sportschoentjes naar een andere wereld te helpen.

-vindt het leuk dat ik voor haar het knuffelbeestje aap te voorschijn tover, ondanks het feit dat haar moeder de aap altijd als dreigende boeman gebruikt, hoor ik net

-vindt het leuk om al mijn koperkleurige munten uit het jampotje te halen en weer terug te storten, al die munten die ik nog niet was kwijtgeraakt op de flitsende kassa’s

-noemt me binnen een half uur papa terwijl haar moeder mij vanochtend voor het eerst tegenkwam

Op mijn tong ligt de vraag: ‘wie is hier nu bezig mij te versieren?’

-een fantastische meid die Carry, die kan je om een boodschap sturen

Dit bericht werd geplaatst in ontmoeting. Bookmark de permalink .

8 reacties op "papa", ontmoeting (vijf)

  1. Starry Night zegt:

    Lief!

  2. zinnen verzetten zegt:

    och, je hebt een nieuwe
    (bijna) liefde vertel vertel!

  3. carazo zegt:

    @Starry N: ja, lief die Carry, ik ging ook op haar reageren als ze me met papa aansprak, ik voelde me daarover na drie keer een pietsie schuldig over, want in hoeverre allemaal nep? vooralsnog..
    @zinnen verzetten: haar moeder is ook zeer ondernemend, dat begrijp je, kwam inmiddels twee keer zonder Carry langs, wil vandaag met vriendin langskomen, maar ik wil zaterdag met haar alleen of met Carry erbij, vindt ze goed
    (en ik beloof hiermee niet dat ik méér ga vertellen hoor, nieuwsgierig aagje!)Reactie is geredigeerd

  4. zinnen verzetten zegt:

    nee nee, niet meer vertellen, geen details
    wilde alleen weten of het je goed gaat

  5. carazo zegt:

    @zinnen verzetten: dat vind ik ook lief, en het antwoord is si

  6. Anna zegt:

    hoe is het afgelopen?

  7. Pleunz zegt:

    Houwen zo!

  8. carazo zegt:

    @Pleunz: doe ik

Geef een reactie

