Ontmoeting 2

Eigenlijk is er maar één manier: je moet ze aan het lachen maken, de vrouw die je wilt.

Elke dag belt ze aan bij haar werkgeefster, het is dan ongeveer half acht in de ochtend.

Ik regel het zo dat ik haar vaak tegenkom op mijn hardlooprondje, op de heenweg of op de terugweg. Want om acht uur, maar alléén als het maandag of donderdag is, dan doet ze de stoep buiten.

De eerste keer dat het lukt zeg ik hallo en zij antwoordt zoals het hoort; de tweede keer zeg ik oprecht dat ik het leuk vind om haar tegen te komen.

Ze straalt haar tanden bloot en zegt : “dankje wel!”

Een slecht gebit heeft ze.

Dit bericht werd geplaatst in ontmoeting. Bookmark de permalink .

5 reacties op Ontmoeting 2

  1. zinnen verzetten zegt:

    och.
    maar je wilt haar nog steeds?

  2. carazo zegt:

    @zinnen verzetten: inderdaad, mooi hé

  3. zinnen verzetten zegt:

    ja! doe!
    ren haar omver. figuurlijk dan.
    en hou me op de hoogte.

  4. Helena zegt:

    Mooi!
    Is het niet erg warm om te joggen?

  5. carazo zegt:

    @Helena: Dank voor je waardering. Het is niet te warm, al helemaal niet als je vroeg gaat, maar soms kun je niet zelf het uur bepalen.

Geef een reactie

