Er is een andere mogelijkheid

Het kan ook zijn dat Josefa blij is dat er nu geen werknemer-werkgever relatie meer is, en dat ze daardoor nu onbevangen en grenzeloos haar liefde voor mij kan uiten, zonder dat ze het risico loopt dat ik er bijbedoelingen bij bedenk.

Ik zal alert zijn op de binnenkomende telefoontjes.

Vooralsnog blijft het rustig. Dan krijg ik na zes weken een brief van haar. Via via.

Dit bericht werd geplaatst in huishouden, liefde, veiligheid. Bookmark de permalink .

2 reacties op Er is een andere mogelijkheid

  1. Jezzebel zegt:

    Ik heb je aanbevolen, maar heb wel een vraag. Waarom bel je haar
    niet? Soms heeft iemand een beetje hulp nodig, toch?

  2. carazo zegt:

    @Jezzebel, dank voor je aanbeveling. Ze heeft geen telefoon.

Geef een reactie

