Huishouden, veiligheid en liefde (42)

s’Maandags klopt Josefa aan.
Ik ga naar buiten en stel voor om op het muurtje te gaan zitten. Ik laat haar de ontslagbrief lezen. Vertel erbij dat ze ook zelf ontslag kan nemen. In dat geval haal ik de kopie van de ontslagbrief bij de commissaris van politie weer op.

“Dus de commissaris heeft al een kopie?”
‘Ja, ik moest iets doen voor mijn veiligheid’ en ik voeg toe:
‘Je kan ook in beroep gaan bij het ministerie van arbeid.’

“Dat ga ik niet doen”

Ze kiest er ook niet voor om zelf ontslag te nemen, tekent de ontslagbrief voor ontvangst, geeft me desgevraagd de
sleutels van mijn huis en fietst weg.

Dit bericht werd geplaatst in huishouden, liefde, veiligheid. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

