Huishouden, veiligheid en liefde (39)

Ik wandel met mijn boodschappen van de Palí naar huis. Aan het begin van mijn straat staat Noël me op te wachten.
“Hola Noël”
‘Je wilt met me praten’
“Nee, ik wil met z’n drieën praten’
‘Maar hier gaat dat anders, ik ben de man van Josefa en jij de baas, dus wij samen praten daarover.’
“En dat bepaal jij, begrijp ik. Voor mij heeft dat geen enkele zin, je zult zien dat we het dan snel oneens worden over wat Josefa wel of niet gezegd zou hebben. Ze kan dat beter zelf vertellen, lijkt me”
‘Zo doen we dat hier, ik ken jullie soort’
“Ik weet niet precies wat je daarmee bedoelt, maar als je niet wilt praten, okee, ik kan je niet dwingen, dan houdt het op”

Ik loop weg.

‘Je stelt voor morgen?’
“Ja, één uur ”
‘Dan ben ik nog niet terug van mijn werk, twee uur, hier aan het begin van de straat’
“Okee, is goed, tot morgen”

Dit bericht werd geplaatst in huishouden, liefde, veiligheid. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

