Huishouden, veiligheid en liefde (38)

“ Ik heb Noël verteld dat je verliefd op me bent”

‘oh’

“ ben je niet boos?”

‘ik dacht eerlijk gezegd dat hij dat al wist, en ik heb niet het idee dat ik kan meebepalen wanneer jij iets aan Noël vertelt. Bovendien, nu hij alles weet is het des te makkelijker om een keer met z’n drieën te praten. Als grote mensen, over de situatie die er is ontstaan.’

“ik weet niet of hij dat wil”

‘ik ook niet, en jij?’

“ik zei al ik weet niet of hij dat wil”

‘maar ik bedoel, wat vind jijzelf, vind jij het een goed idee dat we een keer met z’n drieën praten’

“ als ik zeker wist dat het bij praten zal blijven, dan wel”

‘ja hallo, dat is wéér een bedreiging, dank je wel’

Dit bericht werd geplaatst in huishouden, liefde, veiligheid. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

