Huishouden, veiligheid en liefde (37)

Langzamerhand kan ik weer nadenken, eigenlijk is het niet logisch dat Josefa en Noël mijn huis willen leeghalen. Want dat kun je ook doen zonder het toneelstuk ‘verliefd worden’. Je hebt daarvoor alleen een paar sleutels nodig en die heeft ze al maanden. Maar wat is dan hun doel?

Aan mijn zus in Nederland schrijf ik een andere mogelijkheid: Josefa wil wel degelijk iets met mij, wil straks met mij op het terrein in het nieuwe huis wonen en wil op den duur regelen dat Noël de baan van oppasser van mijn terrein krijgt in plaats van Pedro, haar zwager. Maar dat is ook een heel ingewikkeld verhaal en niet zo heel erg logisch.
Met het grote voordeel natuurlijk dat ik niet voor de gek gehouden wordt door haar nepliefde voor mij.

Eigenlijk weet ik alléén dat ze samenspelen, maar om wat te bereiken? En waarom wil ze haar brieven terug? En waarom wil ze haar brieven terug? En waarom wil ze haar brieven terug?

Dit bericht werd geplaatst in huishouden, liefde, veiligheid. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

