Huishouden, veiligheid en liefde (35)

D.N. Josefa,

Dank voor je uitleg (in h, v en l, nummer 34), ik had al het idee dat het daarom was, maar de bevestiging in de woorden die je gebruikte is erg belangrijk. Om jouw positie te begrijpen, jouw standpunt en beslissing te waarderen. Mijn vraag om jou te mogen kussen was om je te feliciteren *) met het resultaat tot nu toe, want zoals ik je al zei, je eigen reactie op het goede nieuws was erg ‘controlada= beheerst’

Maar nu begrijp ik dat dat was om dezelfde reden: voorzichtig zijn met de viering, niet alleen voorzichtig zijn met de relatie met mij, maar ook met je eigen dromen.
Hopelijk heb je gezien dat ik je antwoord makkelijk opvatte, en dat je antwoord niet mijn goede humeur aantaste. Ik ga geduld oefenen.

Op hetzelfde vlak dacht ik iets dergelijks, maar dan totaal anders.
Je weet dat ik formeel problemen heb met de mix baas/persoon; je weet in elk geval dat ik dat probleem had.
In het verlengde daarvan dacht ik dat het logisch was je niet te kussen voor de 22 ste van de volgende maand.

Maar dat we elkaar wel toevallig ontmoeten op de 22 ste van de volgende maand, om 10 uur 24, op de markt, tegenover de gereedschapswinkel La Tuerca, als twee personen, we vragen niet hoe heet je, maar wel als twee bewuste personen die de ‘voorwaarden’ hebben veranderd, die de ‘voorwaarden’ hebben verbeterd.

Ik heb je dat niet voorgesteld omdat de 22ste van de volgende maand nog heel lang duurt, en voor mij veel te lang duurt en ik accepteerde al eerder de wanorde.

Maar maak je geen zorgen, we zien wel wanneer je positie is veranderd, alles op zijn tijd. Ik denk dat we elkaar toevallig elke dag tegenkomen en dus kunnen we elke dag kletsen over de nieuwe situatie en over de nieuwe manier van communiceren.

Ik beloof dat ik mijn best zal doen de verleiding niet groter te maken, ik zou je zachtjes willen aanraken maar ik zal voorzichtig zijn. Ik wacht ook even met ‘lieve’ maar ik wat ik voel is méér dan voorheen. Ik ga niet in detail beschrijven welk deel van jouw geest ik zou willen aaien, maar ik waardeer je eergevoel, je intelligentie om als onafhankelijke persoon te willen beginnen. Want ik heb het liefst te maken met een onafhankelijke persoon, want dan is de kans het grootst dat ze mij ook werkelijk wil. Ik wil je nog een keer zeggen dat je verklaring belangrijk was,

liefs
carazo

*) zonder dat ik daarbij kon voorkomen mijzelf ook te belonen

Dit bericht werd geplaatst in huishouden, liefde, veiligheid. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

