Huishouden, veiligheid en liefde (34)

Carazo, ik wil je uitleggen waarom ik gisteren zei dat je me niet mocht kussen.
Hoewel mijn probleem Alex kwijt te raken is opgelost en Noël en ik het eens zijn om te gaan scheiden, wil ik mijn dromen niet groter maken, want ik ben nog niet gescheiden en daarom wil ik wachten tot ik als onafhankelijk persoon kan beslissen; ik zal niet ontkennen dat ik je wil kussen en dat ik je wil zeggen dat ik van je hou.

Maar dat ga ik opnieuw doen als de weg helemaal vrij is, ik wil geen afscheid moeten nemen nadat ik je je liefkozingen heb mogen genieten; want dat zal moeilijk zijn, dat zal me heel erg pijn doen.

Met andere woorden; ik wil wachten; om je lief te hebben zonder remmingen, zonder me slecht te voelen, ik wil dat grenzeloos doen.
Disculpe als mijn beslissing je een slecht gevoel gaf, maar het is iets dat ik wil waarmaken.. Ik weet niet of je dat begrijpt, maar ik vond het nodig je mijn motieven uit te leggen.

Ik wil de zaken niet onder druk zetten, ze komen vanzelf op het juiste moment en in de juiste vorm. Overhaast een beslissing nemen heb ik al eens gedaan, daarom wil ik niet opnieuw een fout maken, ik hoop dat je me begrijpt. Als je wilt leg ik je het persoonlijk uit, zeg het me als je dat wilt.

Ik weet dat deze tijd ook een beetje zwaar voor mij zal zijn omdat we elkaar niet kunnen liefhebben, maar ik heb de hoop dat het geen verloren tijd is.

Dit bericht werd geplaatst in huishouden, liefde, veiligheid. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

