Huishouden, veiligheid en liefde (23)

Eerst wil ik u uitleggen wat er vanmorgen gebeurde want ik wil niet dat u me verkeerd begrijpt.

U praatte en praatte, ik wilde niet praten want ik stond op het punt dingen te zeggen die ik niet wilde zeggen en wat ik nooit had gedacht dat ik zou durven, plotseling duwde een kracht mij en kon ik de wil om jou te kussen niet weerstaan. En hoewel ik een beetje bang was, ga ik niet ontkennen dat ik het lekker vond je lippen te proeven, ik voelde echter ook dat jij me niet beantwoordde; ik geloof dat je handen al heel snel mijn lichaam pakten en je kus was erg simpel.
Anderzijds moet ik toegeven dat het wel goed was dat jij mijn impuls niet beantwoordde want ik betwijfel of ik had kunnen stoppen vóór het maken van een veel ernstiger fout.

Ik wil niet dat je denkt dat ik een vrouw ben die zich aanbiedt want dat is niet zo, het is de eerste keer dat me zoiets overkomt. Ik denk ook niet dat het nog een keer gebeurt, ik denk dat ik mijn plaats en zelfrespekt ken, hoewel ik me een beetje schaam tegenover jou Accepteer alsjeblieft mijn excuses en vergeet wat er gebeurde, het was mijn schuld.

Wat betreft je brief, doet het me goed te weten dat je bereid bent mij te helpen als ik wil stoppen, het mooie is dat we beide dezelfde dingen belangrijk vinden. Ik denk dat het voor mij wel moeilijk wordt het te vergeten, maar we moeten het toch maar proberen op het moment dat we denken dat het nodig is.

Ooit schreef je me: “hoe meer wanorde, hoe liever” en ik dacht ook zo en ik denk dat de wanorde elke dag groeit en ik ben een beetje bang wat er gebeurt in de nabije toekomst.

Zoals ik je in het begin al zei wil ik er niet beschadigd uitkomen, al helemaal geen derden kwetsen, ook wil ik niet jouw liefje zijn, die rol wil ik niet in jouw leven spelen en nog minder ben ik op zoek naar een simpel avontuurtje.

Zoals ik je vanmorgen zei wil ik niet je minnares zijn, ook weet ik dat ik niet veel méér kan zijn in jouw leven, ik ben niet de vrouw met de eigenschappen die jij zoekt, dat is heel duidelijk. Maar ik zou graag van jou weten wat je precies van mij wilt, want tot nu toe weet ik alleen van de lege ruimte in je bed en het efficiënt gebruiken van je bed maar ik denk dat dat elke willekeurige vrouw kan die niet denkt zoals ik, of die in elk geval minder zelfrespekt heeft.
Ik wil bemind worden dat is zeker, maar ook serieus genomen, ik wil geen avontuurtje zijn, ik wil iemand die mij een plaats geeft en respekteert.

Je schreef dat het beter is om praktisch te worden, om elkaar beter te begrijpen, maar ik lees ook dat je heel goed begrijpt wat ik schreef met betrekking tot de gerespekteerde plaats die ik van je wil.

Ik hou van jou, ik wil jou maar ik ga geen grote fouten maken. Jou kussen was geen fout, voor mij niet in elk geval maar ik zal nooit je minnares worden.
Daarom zou ik van je willen weten wat jouw intenties zijn zodat ik kan bekijken of ze me bevallen, of dat het moment is gekomen om te stoppen.

Ik wil niet dat je van me houdt vanwege de schoonheid van mijn jeugd of mijn slanke lichaam, hou van mij om wat ik ben en niet om wat ik heb.
Ik ben geen Miss world, maar een vrouw en hoewel een jonge vrouw, mijn leeftijd belet me niet om na te denken.

Ik hoop dat je mijn woorden begrijpt en ze niet verkeerd opvat

JER
We zien elkaar in mijn dromen.

Dit bericht werd geplaatst in huishouden, liefde, veiligheid. Bookmark de permalink .

5 reacties op Huishouden, veiligheid en liefde (23)

  1. Alice zegt:

    Goh…
    Ik denk dat ik die andere stukjes ook maar eens ga lezen

  2. Helena zegt:

    Mooi inderdaad!

  3. carazo zegt:

    Alice en Helena, dank voor de complimenten, ik zal ze overbrengen.

  4. man met sombrero zegt:

    Graag gelezen!

  5. carazo zegt:

    man met sombrero, dank voor je waarderende woorden.

Geef een reactie

