Zomerdiscussie

Binnen enkele maanden gaat de Volkskrant een beslissing nemen over hoe nu verder met het Volkskrantblog. Er zijn wat dingen die beter moeten. Men is bijvoorbeeld niet tevreden over de verschillende aanbevelingssystemen.

Goed plan. Binnen deze aankomende discussie had Robert Engel al een goede voorzet. Schaf die rijtjes af, en de invloed van de naaikransjes en het aantal belachelijke discussies onder de egotripbloggers onderling neemt drastisch af. Daar kan ik me wel in vinden.

Een half jaar geleden stelde ik voor om een apart lijstje te maken van de bijdragen die de inkomsten genereren. Niet dat ik daar me zelf op terug zal vinden, maar inkomsten zijn natuurlijk wel belangrijk. En als dat dan inhoudt dat ik de diegenen die voor de inkomsten zorgen maar één keer per jaar hoef te bedanken, dan teken ik daarvoor.

Dit bericht werd geplaatst in metabloggen. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

