Huishouden, veiligheid en liefde (7)

Noël, de tuinman van mijn buren, vertelde me dat een jongeman op zoek was naar mij. Deze jongeman zei hem dat hij zijn zwager wilde spreken. “Maar pas op, deze jongeman is lid van een bende!”

Ook de bewaker van het hotel tegenover mijn huis waarschuwde me voor dezelfde jongeman. Amalia stuurde dus als wraak haar broer. Of Amalia was verkenner van dezelfde groep waar Raymundo lid van is. Shit, Amalia is een lovergirl die informatie verzamelt over waar mijn waardevolle spullen staan!

Noël vertelde verder nog dat Raymundo een tweede keer langs mijn huis liep terwijl de ramen open waren, dus toen ik duidelijk thuis was. Waarom klopte hij toen niet aan? Terwijl hij eerder zei dat hij me wilde spreken. Die was dus duidelijk iets van plan!

Noël de tuinman is mijn adviseur op het gebied van het aannemen van personeel. Zijn broer is mijn bewaker van mijn terrein, tien minuten lopen van mijn huurhuis. Ik nam hem aan op aanraden van Noël en ik ben zeer tevreden over zijn broer Pedro. Dus vroeg ik Noël: “Weet je misschien iemand die als schoonmaakster en oppasser overdag bij mij kan werken zodat mijn huis overdag is bewaakt en een bewoonde indruk maakt?

Hij stelde Josefa voor, zijn vrouw.

Dit bericht werd geplaatst in huishouden, liefde, veiligheid. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

