Een beetje blinde vraagt om een stok!

Nu ik verliefd ben weet ik waarom ik die stukjes van Theodora eigenlijk maar niks vind.

Ze is verlaten, is daar boos over, dat is te begrijpen, en schrijft zich af op haar VKblog. Nu vind ik dat je als medeburger een oor moeten hebben voor je medemens, opdat zij of hij niet metéén gedoemd is dat betaalde oor in de arm te nemen, àl of niet verrekenbaar via de ziektenkostenverzekering.

Maar voor mij is het duidelijk dat die psychiater vaak een hele goede reden heeft om die rekening op te maken:

“Waarom kwam u niet ook bij mij toen het begon? Toen u verliefd en blind was. Een beetje blinde vraagt om een stok!”

Ik kan nu een -ook voor mij – spannend verhaal vertellen over mijn recente struikelen op het liefdespad,  over mijn verliefdheid.

Maar daar pas ik voor en ik beloof jullie niet lastig te vallen als het mis- of afloopt.

Dit bericht werd geplaatst in liefde. Bookmark de permalink .

3 reacties op Een beetje blinde vraagt om een stok!

  1. JB zegt:

    gefeliciteerd toch maar met dit eerste geluk in het nieuwe jaar :-)

  2. Rob Alberts zegt:

    Prachtige beeldspraken.

    Ik wens jou nog veel Liefde toe.

    Vriendelijke groet,

Geef een reactie

